Tema: Re: Namu kino komplektas
Autorius: Icetom
Data: 2013-03-29 10:35:41
>sutinkamas resyveriuose nuo ~7000Lt ir tik tada gaunam lygiąsias?!

Man resiveriai už 1500-2500 senai jau nebeįdomus palikę :(. Man įdomus tik
"topiniai" sprendimai. MultEQ XT greičiausiai bus tame pačiame lygyje kaip
MCACC ir YPYAO, bet vis tiek su geresniu žemo dažnio suvaldymu.

> O jei norėčiau šiek tiek geriau, tai dar 1,5kLt reikia atseikėti už Pro
> versiją.

O tai panašiai sumokėti už mano minėtus XTZ/Omnimic sukalibravimo rinkinius
perkant resiverį už 1,5-2 k Lt jau logiška?

> Nesakau, kad XT32 yra blogas dalykas, bet tai yra tik pagalbinė priemonė,
> turinti aiškias galimybių ribas, nepriklausomai nuo to, kiek patentų ji
> turės ir kiek mokslo žmonių bus prie jo kūrimo prisidėję.

Taip, todėl ir turiu resiverį ne už 1,5 k Lt.

>dažnai vadovaujiesi reklaminiais raštais ir tuo bandai užmėtyti oponentus.

Esu dirbęs gamintojui ir gerai žinau apie tą "marketingą". Visuose taip
vadinamuose "raštuose" normalus, rimtas gamintojas ar kūrėjas pateikia
tiesą, nebūtinai visą ar iki galo.  Pvz., Renkantis automobilį, gamintojas
nurodo, kad yra su. pvz. 2 l darbinio tūrio ir su X AG varikliu. Ar tai ir
gamintojo marketinginiai raštai :/. Reikia mokėti atskirti "raštuose" "pelus
nuo grūdų"

> Manau, šios srities, techninė dalis tau yra Kinų raštas,

Taip, jau senai apie tai esu minėjęs. Aš lygiai taip pat galiu švaistytis
apie spalvų, balto balanso, gamos sukalibravimą, tik kiek paprastų žmonių
tai supras lyginant su matavimų pateikimais prieš ir pro... Galite tyčiotis,
jei tai bus padaryta su praktiniais įrodymais. Todėl nepateikus praktinių
matavimų rezultatų prieš ir po (ne tik dažnių kreivės), yra sudėtinga
susigaudyti apie realią praktinę naudą iš Pioneer marketinginio rašto...

Bet kokiu atveju linksmų artėjančių Šv. Velykų.