Tema: Re: HDMI kabeliai ir ...
Autorius: Justas
Data: 2011-06-13 09:53:18
Va čia visai galima sutikti, kad muzikanto emocija prietaisais
neišmatuojama. Ir kad brangi aparatūra tą emociją perteiks detaliau irgi
reikia sutikt. Bet atkūrimo DETALUMĄ jau galima išmatuot. Emocija ir
atkūrimo detalumas yra visai skirtingi dalykai. Vienas yra atlikėjo būklės
perteikimas ir neišmatuojamas (visokios mikro pauzės tarp natų, užtempimai
ir tt.) o detalumas - lengvai pamatuojams spektro analizatoriumi.
O kad kai kurie masteringo specai darbe naudoja brangius laidus, tas nesako
nieko, nes daug kas nenaudoja, puikiai apsieina normaliais, nes žino kad
prasmės nėra. Ir kas gali paneigti, kad kokie nors tų laidų gamintojai nebus
minėtiems specams sumokėję, kad galėtų savo žmonių durninimo opusuose
parašyti " mūsų laidus naudoja tie ir tie specai".