Tema: Re: HDMI kabeliai ir ...
Autorius: eMJei
Data: 2011-06-09 10:47:11
On 2011.06.09 04:16, Bronco wrote:
> [...]

pasikanisiok gramofone del to testo 6/6..

> Manau, kad maitinimo kabelis, tiksliau paskutinis jo metras, imtų
> "groti", tai nerealu padaryti, :

visiskai paprasta ir lengva , paimk 3x1 mm2 ir 3x4mm2 varinius stranded
laidus, prisuk IEC ir SCHUKO antgalius, viskas. Duodu garantija skambes
skirtingai. Visiskai rimtai. Apviniok viena is kabeli aliumo folija,
taip ekranuosi, ir skambejimas vel pasikeis.

Ir gal baik tas demagogijas del specialiai netaip sukonstruotu
stiprintuvu, nes pagal ausksciau aprashyta metodika pagamintus kabelisu
gali jungti i bet kokius kokybiskus stiprintuvus, grotuvus, ir jie gros
skirtingai.

> Nors čia tik versija, kuria aš pats nelabai tikiu, nes kas nors netyčia
> išmėsinėtų tuos stiprus ir kabelius ir yla išlįstų iš maišo.

kabelisu pats mesinejau, kaip ir minejau, nieko ypatinga, dazniausiai
3x1.5 3x2.5 ar 3x4mm2 kvadratura, susukti arba ne, daznai solid core
arba stranded, kitoks izoliatorius, apvalkas, kartais kazkos virvute dar
ipinta kartu su 3 laidininkais, kartais ekrantuota.... kistuku metalas:
tiesiog metalas, zalvaris, varis, pauksuota , parodziuota. visos paslaptys..