Tema: Re: HDMI kabeliai ir ...
Autorius: eMJei
Data: 2011-06-09 00:19:06
ne atspejo, o pasake kaip yra. pas ta zmogu kiek zinau dabar komponentai
tokio lygio..... kad tik daugtaski galiu padeti... forumuose o ypac
lietuviskuose, tikrai nera ka veikt....

as busiu tas kuris pasakys 7 is 7:) klausimas ka man man pasirinkt , as
ramia diena pakaifuot nuo muzikos, kokio naujo vinilo, ar uzsiimti
visokia chuijnia del tevynes ir praeit double blind test ? kol kas vis
laimi ramus vakaras su muzika:)