Tema: Re: HDMI kabeliai ir ...
Autorius: Virgis
Data: 2011-06-12 09:34:11
> p.s. man yra tekę "klausyti" įvairius kabelius ir ant labai brangių
> aparatūrų, aš negirdėjau jokių skirtumų, nors šalia esantys audiofilai
> kraipė galvomis ir sakė, jog "jo, šitas skamba geriau, šitas prasčiau".
> Nežinau kodėl taip yra, gal man klausa to neleido išgirsti, gal
> išsilavinimas, velnias žino.

Bronco, muzikantai sako "dramblys ant ausies užlipo" užtai nieko ir
negirdi. Jei neduota tai ir negirdi. Yra skirtumas tarp kabelių. Va ką
kalba pripažintas masteringo inžinierius Greg Calbi
http://www.youtube.com/watch?v=UbZtrXXVFjE&feature=relmfu
Šitas specas turi didžiulę patirtį formuojant galutinį disko garsą.
Kitas specas Bob Ludwig pristato savo equipmentą...
http://www.youtube.com/watch?v=4SSc36R6eMM
Ir taip toliau.

Virgis