Tema: Re: HDMI kabeliai ir ...
Autorius: starka
Data: 2011-06-08 20:41:45
xuine visa tai. Apie kiekviena toky 'klausyma', kuris nera aklas
(arba double blind), gali tik savo bobutei papasakot. Toks 'lyginimas'
yra absoliuciai bevertis. Bandyta simtus kartu, kai audiokakofilai,
pries tai rashe ilgiausius straipsnius apie laidus, normaliai sukonstruoto
testo metu nesugeba savo zvaigzdziu metalo atskirt nuo pakabos drato.
Visa ta laidu xuine yra milijoninis biznis del eilinio zmogelio IGNORANCE+
naivumo, kaip ir jezaus akmenys, zoles nuo vezio, ripped in 3 weeks, ir t.t.
Jau man net atsibodo ziuret, kaip issisukineja zvaigzdziu metalistai, kai
normaliuose
muzikos megeju forumuose jiems siulo sporint, kad neisgirs jokio skirtumo.
Vaiku darzhelis.