Tema: Re: HDMI kabeliai ir ...
Autorius: eMJei
Data: 2011-06-09 11:15:34
Bet tai gaila man tu IXBT... daro kazkoki tyrima, vedami ko? pavydumo? O
nusinest 24 rub kabeli i salona kur demonstruojama kokia nors
fantastiskai sustiguota sistema, ir palygint su tuo paciu Nordost?
nekyla rankos jiem..nesuprantu. Juk jei nori patirt bacho 5 simfonijos
jauduli vien mociutes VEFO neuzatenka, gal iki filharmonijos pasokt
reiktu? ne blin, IXBT "rashytojams" to nesuprast...