Tema: Re: HDMI kabeliai ir ...
Autorius: Virgis
Data: 2011-06-13 05:43:07
2011.06.12 09:42, Justas rašė:
> To, ko negalima pamatuoti prietaisais, nera.
>
> "Virgis" <virgis_No_Spam@lmta.lt> wrote in message

Justai,
yra emocija, yra muzikanto, kūrėjo perduodama informacija klausytojui.
Šitie dalykai prietaisais nematuojami. Girdi juos arba ne, prietaisai
rodys 0. Matyt brangi aparatūra sugeba tą emociją perduoti detaliau,
aiškiau. Man asmeniškai svarbiau kaip muzikantas GROJA, o ne kaip
aparatūra SKAMBA. Emocijai išgirsti užtenka ir 192 kbs MP3 failo. Aišku
erzina, kai pasitaiko puikus albumas, o kažkas jį "nuripino" uždėjęs
128kbs bitreitą ir naudodamas prieštvaninį Xing kodeką.
Mano minėti masteringo inžinieriai Greg Calbi, Bob Ludwig daro galutinį
albumo miksą naudodami tikrai ne prasčiausią aparatūrą ir laidus. Jie
daro albumą taip, kad jis skambėtų ir ant high-end aparatūros ir ant
paprastų balaboškių.

Virgis