Tema: Re: HDMI kabeliai ir ...
Autorius: starka
Data: 2011-06-08 21:05:36
As tau pasakysiu, kuo remiasi zvaigzdziametalinis marketingas:
gerai finansuota PR'o kampanija+apmokamais komentatoriais
forumuose ar revieweriais. Jei zmones taip lengva
apipisinet del pvz sveikatos, priburiant nesamoniu, tai del kazkokio
garso yra dar paprasciau. Tulo audiofilo pinigine atsiveria,
kai proto prapisimo laipsnis+naivumas nusveria galimybe
atskirti garsa nuo isivaizduojamo garso, su kuom apskritai pas zmones
yra labai prastai. Visas sis biznis pagristas moksliniais
psichologiniais tyrimais, tuo tarpu paklausa yra galima del masiu
tamsumo.
Jei nesugebi atskirt akust. skirtumo dvigubai aklam teste - vadinasi jo
nera.
Iki siol nera nei vieno skeptiku patvirtinto atvejo, kada kieno nors
dvigubai aklo testo rezultatai buvo nors kiek geresni nei elementarus
shansas. Zvaigzdziu metalo laidai garso nekeicia, kaip ir guminis bybys
neskraido apie alpha centauri, kol neirodyta priesingai. Siuo atveju,
tiek teorija, tiek empiriniai tyrimai zvaigzdziu metalo laidu akustines
savybes paneigia.