Tema: Re: HDMI kabeliai ir ...
Autorius: starka
Data: 2011-06-11 14:50:09
kodel tu darai prielaida, kad as tu 'rimtu kainu' neklausiau?:)
Rimtesniuose salonuose buna gera kambario akustika,
teisingas isdestymas ir suderinti komponentai. Nusinesk
ten savo esamas sub 3000lt kolonkes, pajunk prie tinkamo
setupo - nustebsi. Siais laikais galima gauti B&W 801
uz ~1000eur. Cia kalbam apie profesionalu nuomone
vienas geriausiu (nesvarbu kokios kainos kategorijos)
kadanors sukurtu koloneliu. 30 000 uz kelis garsiakalbius
ir deze gali moketi tik tie, kam patinka girtis kainom,
arba naivios reklamos aukos.