Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: Icetom
Data: 2011-01-28 22:59:30

>nesidomiu resyveriais ir ju nekolekcionuoju, tiesiog sunkiai isivaizduoju
>universalu buitini resyveri kuris teisingai darytu b-amping su bet kokiom
>kolonelem (nes juk nenurodyta tikriausiai su kokiom grot su kokiom ne).

Kodėl bandai burti iš kavos tirščių ir dar kitus klaidini? Jei jau
blevyzgojam tai gal daugiau objektyvumo:/ ?

Viskas yra nurodyta - ATSIVERSK PAGALIAU bet kokio AV resiverio naud.
instrukciją (pigesni modeliai dažniausiai dirba su 6-16 omų kolonėlėmis).

Ir man vis tik nesuprantama kam taip savo galvą apkrauti visokiomis
spėlionėmis - yra ten kas nors ar nėra? Pajungi - paklausai .Nieko
nepasikeitė - na ką padarysi :) Buvo teigiamas pokytis -valio :)