Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: spakainas
Data: 2011-01-26 19:36:37
Na taip, grubiai į kokius 800 lt turėčiau sutilpt. Bet kokiu atveju už
tokią sumą išeina totalus gaidys, kaip jau supratau iš atsiliepimų ;] Na
o savadarbės vistiek bus kur kas geriau už turimas S90, bet bent jau
įdomu ir didesnė moralinė vertė ;] Neatmetam galimybės, kad gausis visai
neblogos kolonėlės, visgi ne iš lempos daroma.
Dėl sousa tai nežinau, bet gsp kolonėlės tai man įtarimų kelia vienok.
Ir aprašymai ten pas jį tokie švelniai tariant "bendravimas su kosmosu",
jau nekalbant apie publikuojamas kreives.