Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-27 16:09:57
On 01/27/2011 03:59 PM, Dainiushas wrote:
> visgi pradinis klausimas kaip supratau apie resyverį, kuris filtruoja?

aha jau patikejau, kad buitinis resyveris filtruoja atskirai kiekvienai
juostai iejima ir dar priedo tai daro taip, kaip reikia konkreciai
kolonelei, kuri yra (cia topas) dargi su savu pasyviniu filtru? gal gali
man iskoduoti visa sita marmala suprantamai (inzinieriskai) ir
paaiskinti, kurioje vietoje cia 'pagerinamas' garsas? apart tu dvieju
dalyku, kuriuos as pats jau paminejau - silpno maitinimo ir is principo
blogos schemotechnikos, kai stiprintuvas blogai dirba esant impedanso
netolygumams (prastos koloneles). abiem atvejais bandoma problemas
spresti ne ten kur reiketu ir ne tomis priemonemis kuriomis reiketu.
as tai lieku prie savo nuomomes - realiai is bi-amping naudos gauti gali
tik suprantantis ka daro zmogus - t.y. inzinierius. o ne eilinis
vartotojas skaitantis AV resyverio knygute ir prisistates puse kambario
nesuderinamu dezuciu. o kad kazkas tuo tiki, tai man tik linksmiau nuo to.