Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: ozzy
Data: 2011-01-27 15:00:30
Tu turbut praleidai esme gerbiamasis. Ce AV recyveris bei sistema skirta
filam ziuret o tu man greiciausiai apie lempinius stiprintuvus sneki.

Dziugu kad klausant 5.1 sistema galiu dalinai kokybiskai dar is stereo
irasu paklausyt.

Tiesa pradziai gal reiktu pradet nuo to kad jau 20metu elektronines
muzikos klausau, del to tavo klasikos zanro skonio galiu nesuprast.

Ekvalaizeriu nenaudoju, stiprintuvas turi paduoti kiek tiksliau tai
kas buvo uzmanyta studijoje o ne kazkaip itakoti garsa.