Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: Spakainas
Data: 2011-01-28 08:16:44
Aš gal patikslinčiau: smerkiami ne laidai, bet pasyvūs filtrai. Kokybės
prasme daug geriau daryt kolonėles iš viso be filtrų, o visą
"filtravimą" atlikt kiekvienai juostai atskirai pačiam stiprintuve.
Deja, tai labai neuniversalus ir brangus malonumas (tokia sistema veiks
tik su vienomis kolonėlėmis). Jei kažkur klystu - pataisykit.