Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: dzonis
Data: 2011-01-27 16:49:14
negyvas garsas to 2006 - ,cifrovucha' em pe trys mono :)

"Dainiushas"  wrote in message news:ihs0bk$tdm$1@trimpas.omnitel.net...

nu tu pats darai tokį vaizdą, kad konstruoji, o visa kita yra fingia,
sukčiai bando apiplėšinėt žmones.

Beje, kad link teisingo/neteisingo padarymo. Yra 1986m CD grotuvas, su
krūva detalių ir 2006m toks gausiai integruotas. Pastarasis aišku
nusisimuliuotų gausiai geriau - o spėk kurio geresnis garsas?