Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: Icetom
Data: 2011-01-26 23:27:00
>Aš tai nematau prasmės tame anei jokios - konkreti kolonėlė konkrečioj
>patalpoj gros savaip. Išsirenki salone, parsiveži namo - gaiduva. Ką, veži
>atgal?

Čia buvo pasiūlymas apie tai, kad žmogus pagaliau palygintų savo teoriją su
PRAKTIKA - ką gali APSKRITAI sistema išspausti akustiškai kiek paruoštoje
patalpoje (Muzikos magija ar AVD). Nes kai kurios, pabrėžiu, kad kai kurios
jo pastabos/mintys, skamba tikrai juokingai. Nors ir juokas jau nebeima :(.

Taip, kiekviena patalpa įneša savo, bet galiu pasakyti, kad mano kolonėlės
skambėjimo prasme atsilieka iki sąlyginių "20 proc.", nuo to, ką gautum
idealioje patalpoje...