Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: dzonis
Data: 2011-01-27 14:21:11
Uz tai viska galima apibudinti pinigais - kuo daugiau ju isleidi - tuo
'geriau' turi (privalo) groti,bent jau galvoje pinigu leidejo :)

"Dainiushas"  wrote in message news:ihrl7d$bcq$1@trimpas.omnitel.net...

kodekai, čia tavo esminė klaida - ne viską šitoj srity galima apibūdinti
žemiškomis frazėmis.... Kažkada aš irgi buvau kategoriškas kaip tu - bet
jau pradeda praeit.