Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: Spakainas
Data: 2011-01-26 17:02:15
Būrimu aš suprantu tikrą būrimą iš lempos, kai sumeti viską į krūvą
nieko neskaičiavęs ir paskui klausai kaip skamba.
Jeigu imt viską 1x1 ir tiesiog atkartot, tai nebelieka viso įdomumo ;]
Tada geriau gatavą produktą pirkt. Dar neatmetam galimybės, kad
gamintojai iš low budget garsiakalbių ir nesistengia išspaust max
kokybės, nes tada nukenčia marketingas - kam pirkt šilkinį, jeigu ir
plastmasinis groja taip pat? ;] Nu čia kaip pvz. Nesakau, kad mum gausis
geriau, greičiausiai tai tikrai prasčiau, bet pabandyt verta.