Tema: Re: Tai saules sistema dvinare ar ne ?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-10-18 12:00:22
> Su patvirtinimais, kaip jau sakiau, sudetinga. Tureciau isversti ne viena
> knygu lentyna, susirasti reikiama ir bent du trecdalius, o gal ir visa
> perskaityti kad atrasciau reikiama vieta. Galiu tik pasitaisyti kad mano
> pavartotas zodis 'neteisingas' yra netinkamas. Teisingiau butu - netikslus.

Matyt visgi kalbi ape STR (Special Theory of Relativity). Taigi Einstein'as nieko nepaneige, nes Newtonas savo ruozhtu nieko ta tema neteige, tiksliau kalbant jis aprashe gravitacija, bet jos nepaaishkino, tiesa pasakius net jo mokinys Clarke'as besiginchydamas laishkais su Leibnizu shia tema neishvyste nieko naujo. Einstein'as susiejo laika ir erdve ir paaiskino, gravitacija kaip fenomena. Nepaisant to, kad apskaichiuot, net toliausiai esanchiu egzoplanetu dydi tau iki shiol pilnai uzhtenka Newton'o.

> [...]
> pavartojau daugiau salygiskai, schematiskai. Nu sakykim pirmas galvon soves
> pavizdys. Uzvakar asbestas buvo labai gerai, vakar labai blogai, siandiena
> gal ir nera jau taip blogai. Kas bus rytoj ir poryt. Visos isvados darytos
> remiantis moksliniu metodu surinktais duomenimis. Duomenys priestaringi.
> Skirtingu poziuriu mokslininkai vieni kitu sarlatanais gal ir nevadina, bet
> kad buna jog stipriai apsizodziuoja tai tikrai. Toliau seka mokslininku
> inicijuotas balsavimas leisti ar uzdrausti asbocementinius stogus.

mes maishom mokslo shakas. Asbestas, sviestas, bei tepus riebalu mishiniai, leisti ar neleisti - tai yra taikomieji mokslai. Pradinde diskusija buvo apie fundamentaiuosius

pashaliniam stebetojui, t.y. man Malevichiaus juodasis kvadratas yra ne menas o bulshitas, bet pasirodo, kad ash tiesiog nesuprantu to, tokios tikros juodos spalvos ishgauti nepavyko niekam, ar kazhkas panashaus.. Bet zhinodamas, kad mene ir jo supratime ash visishkai nesigaudau, ash tiesiog nesikishu i diskusijas, ir nepasakoju diskusijoje temoje, apie kuria ash absoliuchiai nieko nenutuokiu, kad Malevichius buvo lochas, o jo juodasis kvadratas ar balta ant baltos yra profanishkumo yrodymas, o jei jus su manim nesutinkat, tai jus tiesiog nepasieket tokio intelekto lygio kaip ash:)) (skirta ne tau:)