Tema: Re: Tai saules sistema dvinare ar ne ?
Autorius: lingus
Data: 2010-10-10 19:54:39
Ir kaip gi ta diena ateis, kai tokio lygio žmonės kaip tu, net
nesistengia mums paaiškinti? Esmė, kad moksliniame metode balsavimo
nereikia, arba savo teiginius gali pademonstruoti laboratorijoje arba
keliauji namo. Beje tie patys teiginiai turi būti patvirtinti
skirtingose vietose, kontroliuojamomis sąlygomis. Moksle liudininko
įrodymai yra mažiausiai vertinami, nes "mokslas" suvokia kaip lengvai
apgaunami žmogaus jutimo organai ir atmintis. Jau neskaitant kiek žmonės
meluoja... Todėl įrodymai kaip "mano kaimyno sesė pasakojo..." nepraeina.

Skleisk gėrį, būk kaip Jėzus ir išgelbėk mums.