Tema: Re: to Icetom
Autorius: Sniegas
Data: 2017-04-13 00:27:40
Taigi parašė - per lovos ilgį. Aš irgi miegamajame ant komodos pasistačiau
40" ir dydžio pilnai užtenka. Čia jums gigantomanija užėjo, ar kaip? Kitame
kambaryje 55" - galima ir didesnį, bet kai aš toks žiūrėtojas, tai ir to
užtenka. Nerekia pulti į kraštutinumus.

"Bronco"  parašė naujienų news:obtemf$516$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-04-03 01:26, Caponi wrote:
> Toj temoj priežasčių, kaip supratau, nepirkt to technikos stebuklo buvo
> tik viena - per didelis, o tu sakai, kad taip nebūna...

Nežinau apie kokią temą šneki ir kas ten kur ko nepirko, bet ŠIOJE
temoje kalbėjau apie optimalų ekrano dydį ir distanciją. Ekrano
technologija tam neturi jokios įtakos. Ir tai, kad planuojama iš 2.5 m
(o gal net 4.5m, jei pridėt lovos ilgį) distancijos žiūrėti į 40"
teliką, nes didesni, atseit, jau būtų "per dideli", yra neteisingas
mąstymas. Taškas.

O "tenkinti" toks telikas iš tokios distancijos tikrai gali. Maža kas ką
ir kaip pilnai patenkina :) Bet jei staiga žmogus mėgsta žiūrėti filmus
per didelį ekraną, bet iš kažkur nugirdo nesąmonę apie "per didelius
TV", tai aš tik perspėju, jog tai netiesa.

Standartiniame nedideliame kambaryje, kurio plotas bent 10-12 kv.m. bet
kuris 65" telikas nebus per didelis, aišku, jei teliko ar sofos
nepastatysi kambario centre :)