Tema: Re: to Icetom
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-03 16:31:15
news:obth42$7f8$1@trimpas.omnitel.net...

> Aš tavo pomėgius diskutuoti plazmos temose tiesiog prisimenu, o ne
> kažkokią vieną konkrečią temą. Labai daug jų buvo, bet finale net Sniegas
> nuo jų pavargo, o tu dar ne :)

Dar kartą kartoju - aš dabar apie technologijas net nebandau diskutuot.

> Tai gal susirask tą temą ir joje tai parašyk, nes čia offtopikas, gal kas
> pratęs diskusiją :) Iš kur man žinoti ir prisiminti kas ten ką sakė, kam
> buvo per didelė ir pan.. Aš už kitų "plazmoidų" šnekas neatsakau. O jei ir
> tada buvo diskusija apie dydžius, tai aš nebent galėjau pakartoti lygiai
> tą patį, ką ir dabar sakau, nes mano požiūris šiuo klausimu nuoseklus. Be
> to, tai ne tik požiūris, bet praktika.

Tą temą paminėjau todėl, kad ten buvo akivaizdus praktinis-rašytinis
įrodymas, kad šiai dienai absoliučiai daugumai net ir 65" atrodo per daug.
Tavo atvejį, galim laikyt išimtim iš taisyklės.

> Na ir šiaip, argumentavimas tavo keistokas, jei ten "kažkas kažkokio
> didelio teliko nenupirko, reiškia jis buvo per didelis!". A nafigasė? Gal
> tiesiog jau turi didelį TV, ar pinigų neturi ar šiaip naudotų daiktų
> neperka? Aš pvz. 65" plazmą turiu nuo 2013 metų, tai siūlyk man už kiek
> nori, nepirksiu, gi, antro tokio pačio.

Jei atvirai, aš irgi gausiai abejoju, kad visi sakė teisybę. Bet jei jei
nesileist į variantus "nutrom čiuju...", tai interpretacijom vietos kaip ir
nelabai lieka, faktas lieka faktu - visi be išimties plazmoidai aiškino, kad
telikas zjbs, kaina gera (būtent su tuo nesutiko visi NEplazmoidai), o
nepuola pirkt tik todėl, kad pilnai pakanka ir palyginus neseniai įsigytų
50-55" aparatų.

> pvz. Vienas kolega norėjo 60-65" plazmos, ieškojo per skelbimus, važiavo
> porą kartų kažkokius žiūrėti ir nesurado gero varianto. Po kokio pusmečio
> pasitaikė skelbimas, berods, o.tv diskutuotas, 65ST60 lygtais, tai aš jam
> iškart pranešiau. Tas net neliūdo, nes jau pinigus išleido kitur.

Nu gal net reikėtų pasidžiaugt, kad paskutines kapeikas išleido prasmingiau
(tikėkimės) nei telikui :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/