Tema: Re: to Icetom
Autorius: Kesha
Data: 2017-04-03 15:35:46

> pagaliau ismintis atejo i tryda. as pritariu. kol didzioji dalis contento yra
> SD - tai tie svaiciojimai apie 55' uz 2m atstumo atrodo nekaip.

Tai paprastai kalba eina ne dėl SD turinio žiūrėjimo, o FHD turinio,
nes SD išvis, vos ne kuo mažesnis tuo geriau :)
SD žinioms ir paprastai kam nors - virtuvėje 27" (užtenka);
Miegamajam ant sienos, lovūgalį 32" (didesnis tilptų gal koks 37", bet
neaktualu keisti) - žiūri vaikas paprastai multikus iš Telia
videotekos;
Visą kitką per 150" ;)