Tema: Re: to Icetom
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-03 16:23:43
On 2017-04-03 15:41, Caponi wrote:
> Nu va, o 3 ar 4 postai atgal rašei:
> "O atstumams virš 2 metrų reikalingas 75" ekranas"
>
> O dabar jau 65" iš 2.5m optimalu...

O jei dėmesingiau paskaitytum gal geriau pavyktų?

Tomu, kto v tanke: 65" FHD(!) iš ~2.5 m optimalu, o ten kur kalbėjau
apie 75" virš 2 m., kalbėjau apie 4K, kas puikiai iliustruota mano
pateiktame pavyzdyje.

> Kaip matom, net ir tavo (t.y. vieno didesnių "kino gurmanų" bent jau
> newsuose) atveju teorija su praktika prasilenkia :-)

Čia tu su tekstu prasilenkei ;) Na ir šiaip jau matosi, jog nebeturi
argumentų, tai bandai nesėkmingai "gaudyti ant žodžių".

Pats turi 65" FHD ar 4K teliką? Bandei praktiškai pastumdyt fotelį artyn
tolyn ir pažiūrėt Blu-ray filmus? Ar tik šiaip pamalt liežuviu njusuose
smagu? ;)

> O paprastesniem žmonėm be jokio diskomforto puikiai sueina ir ~50" iš
> 3m, ką aš ir norėjau pasakyt savo pirmu postu šitoj temoj.

O kurioje vietoje aš prieštaravau, jog kažkam negali sueiti ~50" iš 3m.?
Gali, bet didesnis iš 3m "sueitų" dar maloniau. Jei tilptų. Ir jei
pinigų pakaktų.

p.s. esu pastebėjęs, jau daugumai žmonių ir Dinaminiai telikų vaizdo
profiliai "pilnai sueina", tai ką dabar mums daryt? Rišt visas
diskusijas apie bet kokius optimalius dalykus ir skirstytis? :)