Tema: Re: to Icetom
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-04-03 14:12:03

> Dabar dar susimąsčiau, ką tai reiškia "per lovos ilgį"? T.y. nuo lovos
> kojūgalio iki teliko dar 2-2.5m??? Sumoje nuo žiūrovo optikos įrenginio
> iki ekrano 4-4.5m? :-/ Ir galvojama apie 40" :-/ Tada čia pakankamo
> dydžio teliko net neįpirksi, gali nors projektoriaus ekraną kabint :]
>
> Trumpiau tariant, žiūrint iš tokio atstumo per didelių telikų nebūna,
> būna tik per brangūs.

Tos visos "minimalaus teliko" matavimo formulės, mano nuomone,
pats gryniausias marketingas. Kabo kojūgalyje (2-2,5 m) 32", tai
kažkaip visai neatrodo mažas. Na, galėtų būt 40-42", bet esmė man
ne dydyje, o kad gerai rodytų. Pirmiausiai dinaminis diapazonas - kad
detalės nedinginėtų, ryškumas, nes kuo labiau upskeilintas vaizdas,
tai ryškumas krinta tragiškai. Patinka žiūrėt į muilą? Na, ir spalvų
tikslumas.