Tema: Re: to Icetom
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-03 17:15:21
news:obticv$8to$1@trimpas.omnitel.net...

> O jei dėmesingiau paskaitytum gal geriau pavyktų?
>
> Tomu, kto v tanke: 65" FHD(!) iš ~2.5 m optimalu, o ten kur kalbėjau apie
> 75" virš 2 m., kalbėjau apie 4K, kas puikiai iliustruota mano pateiktame
> pavyzdyje.

OK, kaltas, pražioplinau 4K. Pripažįstu, kad tu elgiesi pagal teorijas.

> Čia tu su tekstu prasilenkei ;) Na ir šiaip jau matosi, jog nebeturi
> argumentų, tai bandai nesėkmingai "gaudyti ant žodžių".
>
> Pats turi 65" FHD ar 4K teliką? Bandei praktiškai pastumdyt fotelį artyn
> tolyn ir pažiūrėt Blu-ray filmus? Ar tik šiaip pamalt liežuviu njusuose
> smagu? ;)

Tavo atveju neprasilenkia, my bad. Daugumos kitų peronų atveju teorija su
praktika prasilenkia ir kad tai pastebėt, nebūtina pačiam išvis teliko
turėt. T.y. aš, jei ką, nebandžiau tavo minimų teorinių skaičiavimų
paneiginėt, aš tik norėjau pasakyt, kad praktikoj jos dažniausiai niekam
nerūpi.
Ir taip, newsuose didžiąja dalim aš tik pirštų pamiklinimui ir rašinėju, to
niekada neslėpiau ir net atviru tekstu rašiau ne kartą :-)

> O kurioje vietoje aš prieštaravau, jog kažkam negali sueiti ~50" iš 3m.?
> Gali, bet didesnis iš 3m "sueitų" dar maloniau. Jei tilptų. Ir jei pinigų
> pakaktų.

Seka buvo tokia:
1. Tu pateikiai linką su rekomenduojamais dydžiais
2. Aš parašiau "Jo jo, tik teorija nuo praktikos skiriasi"
3. Neskaitant poros bandymų prikišt man kad aš vėl raunuosi ant temų apie
plazmas (tikiuosi, po kelių mano paaiškinimų supratai, kodėl aš tą konkrečią
temą prisiminiau), tu rašei "kažkur nugirdo nesąmonę apie "per didelius TV",
tai aš tik perspėju, jog tai netiesa. Standartiniame nedideliame kambaryje,
kurio plotas bent 10-12 kv.m. bet kuris 65" telikas nebus per didelis,
aišku, jei teliko ar sofos nepastatysi kambario centre :"
4. Aš nebandžiau paneiginėt teorijų, bet dar pakartojau kartą realiu
pavyzdžiui patvirtintą faktą "teorija gal ir teisinga, bet kaip neretai
būna, praktikoj nelabai kas ja linkęs vadovautis..."

Apibendrinant - niekas kaip ir nesakė, kad tu kažkam prieštaravai, niekas
kaip ir neprieštaravo tau, kad idealiam pasauly neturėtumėm visi su ~100"
aparatais gyvent (nes pas dažną žiūrėjimo atstumas yra >3.5m), bet va
realiai turim ką turim - kol kas nepriklausomai nuo atstumų >55" telikus
perka tik, pavadinkim taip, "kino gurmanai" (kadangi dažnai mėgsti labai
asmeniškai ir kartais ne visai adekvačiai priimt kas parašyta, tai pabrėžiu,
kad be jokių neigiamų prasmių šitą terminą vartoju) arba tie, kas neturi kur
babkių dėt ir reikia pasirodyt prieš chebrą :-)

> p.s. esu pastebėjęs, jau daugumai žmonių ir Dinaminiai telikų vaizdo
> profiliai "pilnai sueina", tai ką dabar mums daryt? Rišt visas diskusijas
> apie bet kokius optimalius dalykus ir skirstytis? :)

Nu kaip čia pasakius - jei į tai, kas vyksta newsuose (bent jau absoliučioj
daugumoj temų) žiūrėt rimtai, tai principe jo, galima seniai buvo
išsiskirstyt, nes viskas aptarta, viskas išsakyta ir principe į visas temas
kiek leidžia dalyvių kompetencijos atsakyta, naujokai gali pasinaudot
Ctrl+F.
Bet kadangi realiai "šiaip pamalt liežuviu njusuose smagu" (ir aš esu
įsitikinęs, kad taip galvoja ir dėl to čia blevyzgoja visi ar bent jau
beveik visi rašytojai), tai tegu dar newsai gyvena :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/