Tema: Re: to Icetom
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-03 16:01:54
On 2017-04-03 15:35, Caponi wrote:
> Apie kurią tema šneku žinai, dar gi bandei praėjusiam savo poste sakyt,
> kad man problemos su plazma,

Aš tavo pomėgius diskutuoti plazmos temose tiesiog prisimenu, o ne
kažkokią vieną konkrečią temą. Labai daug jų buvo, bet finale net
Sniegas nuo jų pavargo, o tu dar ne :)

> [...]
> kaina irgi teisinga, pasiūlymas praktiškai vienetinis, bo naujų nėra, o
> naudotų irgi retai išlenda, bet niekas nepirko, net ir tie, kurie siūlė
> ten visokius mainus ir panašais xuinias, tipo, tik paduok gerą plazmą.
> Pasiteisinimas buvo visų tas pats - per didelis. Taip kad praktinė
> reikalo pusė - bbd visi* ant teorijų ir šiai dienai visiem per akis
> 50-55", nepriklausomai nuo to, kokios teorijos ką sako. T.y. teorija gal
> ir teisinga, bet kaip neretai būna, praktikoj nelabai kas ja linkęs
> vadovautis...
>

> *- kaip ir kiekvienoj taisyklėj išimčių būna.

Tai gal susirask tą temą ir joje tai parašyk, nes čia offtopikas, gal
kas pratęs diskusiją :) Iš kur man žinoti ir prisiminti kas ten ką sakė,
kam buvo per didelė ir pan.. Aš už kitų "plazmoidų" šnekas neatsakau. O
jei ir tada buvo diskusija apie dydžius, tai aš nebent galėjau pakartoti
lygiai tą patį, ką ir dabar sakau, nes mano požiūris šiuo klausimu
nuoseklus. Be to, tai ne tik požiūris, bet praktika.

Na ir šiaip, argumentavimas tavo keistokas, jei ten "kažkas kažkokio
didelio teliko nenupirko, reiškia jis buvo per didelis!". A nafigasė?
Gal tiesiog jau turi didelį TV, ar pinigų neturi ar šiaip naudotų daiktų
neperka? Aš pvz. 65" plazmą turiu nuo 2013 metų, tai siūlyk man už kiek
nori, nepirksiu, gi, antro tokio pačio.

pvz. Vienas kolega norėjo 60-65" plazmos, ieškojo per skelbimus, važiavo
porą kartų kažkokius žiūrėti ir nesurado gero varianto. Po kokio
pusmečio pasitaikė skelbimas, berods, o.tv diskutuotas, 65ST60 lygtais,
tai aš jam iškart pranešiau. Tas net neliūdo, nes jau pinigus išleido kitur.