Tema: Re: to Icetom
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-03 15:35:39
Apie kurią tema šneku žinai, dar gi bandei praėjusiam savo poste sakyt, kad
man problemos su plazma, nors technologija šiuo atveju bendro turi tik tiek,
kad ta sena tryda buvo būtent apie plazminį teliką.
O esmė paprasta - telikas plazma, modelis geras, plazmoidai šaukė, kad kaina
irgi teisinga, pasiūlymas praktiškai vienetinis, bo naujų nėra, o naudotų
irgi retai išlenda, bet niekas nepirko, net ir tie, kurie siūlė ten visokius
mainus ir panašais xuinias, tipo, tik paduok gerą plazmą. Pasiteisinimas
buvo visų tas pats - per didelis. Taip kad praktinė reikalo pusė - bbd visi*
ant teorijų ir šiai dienai visiem per akis 50-55", nepriklausomai nuo to,
kokios teorijos ką sako. T.y. teorija gal ir teisinga, bet kaip neretai
būna, praktikoj nelabai kas ja linkęs vadovautis...

*- kaip ir kiekvienoj taisyklėj išimčių būna.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Galimas variantas, kad "per didelis" buvo tik atmazas, bet pirma, tai
jau ne šios trydos tema, antra, tai nepaneigia fakto, kad retas kuris teliko
gabaritus renkasi pagal Enternetines rekomendacijas.