Tema: Re: to Icetom
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-03 15:34:22
On 2017-04-03 14:12, Vytenis P. wrote:
> Tos visos "minimalaus teliko" matavimo formulės, mano nuomone,
> pats gryniausias marketingas.

Ne marketingas. Visa tai, kas kam asmeniškai atrodo gerai/blogai, tuose
skaičiavimuose neatsispindi, nes ne tam jie skirti.

Optimalus atstumas skaičiuojamas pagal ekrano dydį ir rezoliuciją,
tikslu, iš kuo arčiau matyti vaizdą ekrane, nematant atskirų pikselių.

Apie visokius SD čia iš viso nereiktų kalbėti, nes tai negali būti
atskaitos tašku. Jei kalbame apie FHD teliką, skaičiavimuose turimas
omenyje FHD turinys, jei apie 4K teliką, tai 4K turinys.

Be abejo, jei per 65" 4K LCD teliką paleisi TV3 SD kanalą ir bandysi tai
žiūrėti iš 2.5m., tai geriau iškart nusišaut ar bent kibirą šalia sofos
pastatyti, nes tikrai gali supykint :)

Aš pats žiūriu 65" FHD plazminį teliką iš 2.5m atstumo ir galiu
patvirtinti, jog atstumas optimalus. Užtat kai prieš teliką sėdi, tai
jautiesi kaip kino teatre, o ne spoksantis bendrike į "Šilelį" ant
tumbačkos :]