Tema: Re: kokios kainos!!!!
Autorius: Junda
Data: 2010-02-09 13:39:56
Taip, kaina normali, ypač kalbant apie tokius specializuotus vertimus.
Bet kaina nenusako vertėjo gerumo. Galima ir prastam vertėjui tiek
mokėt, bet nuo to jis nevers geriau. (Tiesą sakant, netgi pažįstu nieko
nebaigusių be patirties žmonių, kurie skelbiasi vertėjais ir ima po 70
Lt./psl., tik va niekas neduoda.) Kita vertus, specializuotas vertėjęs,
įdėjęs daug darbo į savo specializaciją, nesutiks versti pigiai.