Tema: Re: kokios kainos!!!!
Autorius: Ruta
Data: 2010-02-08 13:44:25
Nu ko čia dabar maivais? Jeigu nori kažkokios informacijos, kuri būtų
tau naudinga, tai turi jau tiksliau pasakyti, kas ir prie ko. Nėra tokio
"standartinio puslapio" užsieny - kas netingi, tas savo normas
nusistatinėja.

2000 ženklų - su tarpais, be tarpų? Skirtumas, žinok, apie 10% gaunasi.

Užsienis bet koks... Irgi esminis skirtumas, Rusija ir Kinija irgi
užsienis, ar ne? Ir užklausimų tavo nurodytomis kalbomis iš ten
pasitaiko, netgi ne taip ir mažai. Briuselis, tai vėlgi, nori pasakyti
EK? Tiesiai jiems ar per biurą? Koks tekstas? Eilinis/teisinis/
techninis? Kokia "parengtis"? Duos tau visą tekstą metų pradžioj ir po
metų grąžinsi (netikiu :) ) ar gali duoti bet kada su terminu grąžinti
vakar ir tu įsipareigoji imti be jokių "negaliu"?

Čia aš išvardinau tau klausimus KAS yra svarbu ir nuo ko kaina
priklauso. Kainos, mano žiniomis, nuo 0,05 iki 0,15 EUR už žodį
(priklausomai nuo tų mano išvardintų punktų ir tavo derybinių pozicijų),
redagavimas - nuo ketvirtadalio iki trečdalio vertimo kainos. IMHO.

Ir redaguoti čia anglų k. tekstą žadi? Tai sugalvok labai gerus
argumentus, kodėl esi pakankamos kvalifikacijos tai daryti :)