Tema: Re: kokios kainos!!!!
Autorius: Ruta
Data: 2010-02-08 14:28:01
Rimantas Liubertas schrieb:

> Jau matau, kaip sumažinus įkainius darbo kokybė kyla kaip ant mielių.

:)))

Bet šiaip jau viskas priklauso, kaip tą darysi. Apsiriboti pasakymų
"bloga kokybė" ir pradėti nuo savavališko įkainių mažinimo negalima.

Iš viso, pirmiausia reikia apsispręsti, kas yra svarbiau: kaina ar
kokybė. Jei kokybė, tai pirmiausia reikia bandyti ją gauti - nurodant
klaidas ir jas aptariant (taip pat neužsispirant, kad aš tikrai žinau
geriau). Daug su kokybe susijusių dalykų nedaroma tiesiog iš nežinojimo
ar nes niekas kitas nereikalauja. O va jeigu klaidos kartojasi, tai
galima galvoti, ar sutarti kokią tai mažinimo formą (su rizika, kad
vertėjas atsisakys dirbti toliau), ar susitaikyti su tuo ką turi, ar
ieškoti kitų.