Tema: Re: kokios kainos!!!!
Autorius: LB
Data: 2010-02-08 13:56:58
Ruta, aciu - man info jau beveik pakanka
2000 zenklu bus apie 300 zodziu
tadu nuo 15 iki 45 euru
redagavimas - nuo 5 iki 15 euru

dabar del maivymosi - skaiciuoju, kiek permokame savo vertejams uz darba :)
tuo labiau, kad ir kokybe nera ideali.

as pats NIEKO is to, ko klausiu, nedarau ir nedarysiu. tiesiog ieskau
"native speaker" biologiniu tekstu redagavimui...
LB