Tema: Re: kokios kainos!!!!
Autorius: LB
Data: 2010-02-09 12:22:51
matau, kas visgi susidomejusiu yra :)
pasizadu grizti i grupe, jei daerysim sprendimus susijusius su idarbinimu.
siaip tai yra anglu k. filologas su diplomu (native britas), kuris zino ir
musu sfera. bet jo atsakas kolkas nezinomas.

o jei rimtai - mokant 2x daugiau, nei rinkoje, turbut butu is ko rinktis, ar
ne? versti is lietuviu tenka ne daugiau 100 psl per metus. kitkas - anglisko
teksto redagavimas
LB