Tema: Re: kokios kainos!!!!
Autorius: GK
Data: 2010-02-09 00:06:37
On 8/02/2010 8:50 PM, LB wrote:
> sveiki, vertejai, kokios dabar lapo kainos uzsienyje
> lietuviu-anglu-lietuviu? vertimo? redagavimo?
> apytiksles, tiesiog skaiciuoju kiek reikia pinigu 600 lapu redagavimo ir 200
> vertimo is l. i angl.
>
> jei dar svarbu, darbo apimtis per metus
>
> aciu nepagailejusiems info
>
> LB

Kaip suprasti „lapo kainos uzsienyje“?  Ar tai reiškia, kad jūs
Lietuvoje norite paduoti vertėjui užsienyje (pav. man, Australijoje :-)
LT rašytus tekstus vertimui į EN arba jau Lietuvoje LT>EN verstus
tekstus redagavimui?

Mano atveju, kaina priklausytų nuo įvairių veiksnių (pav. darbo skubumo,
ar tie tekstai techniškai ar kažkaip kitaip sudėtingi – pav. daug
formatavimo).  Suprantu, kad klientams Lietuvoje nepriimtina mokėti
tiek, kiek moka klientai užsienyje.  Reiki rasti kompromisą.  Kiekvienas
atvejis skirtingas.  Bet pigiau už 30 LTL už 1500 (ženklai be tarpų)
„puslapį“ tikrai nebus (vertimas).