Tema: Re: keto
Autorius: Arnoldas
Data: 2017-09-07 17:59:50
patinka ir man toks metodas.
toks vaizdas, kad daržovių daugiau valgau, nes ryte prie kiaušinienės su
kumpiu visada agurkas, pomidoras, jei turiu kalafioro ar brokolio
atsilaužiu. Avokadus pradėjau valgyti, daug nesigauna, bet 2-4 per
savaitę įleidžiu.
Paskutinį valgį būna valgau varškė 60g+graikiškas 100g+lašiša 20g ir
beriu kedro riešutų šaukštą ar kokia dešra. druskos beriu, nes norisi.
kiaulės nugarines, sprandines pradėjau orkaitėje kepti, vakar pvz.:
vištienos krūtinėlė įsukta į šoninę - žiauriai gardu. Žmona pritaisė
cukiniją+baklažaną+svogūną pakepė ant lydyto sviesto.
taip gyvenime neesu valgęs, bet labai skanu.

dar nesisivėriau, bet pilvas įkrito, vestuvinis žiedas smunka, jaučiuosi
sustandėjęs.

juodą šokoladą kaip ir galima, bet dar nevalgiau per tą laiką, kažkaip
dar nenoriu.