Tema: Re: keto
Autorius: Resolut
Data: 2017-09-06 16:47:31
Jau 3 men be grudiniu produktu.  Nieko daugiau neriboju, sokolada kaip
valgiau taip valgau, kiauliena irgi. Kai duonos nevalgai , automatiskai
maziau ir desros gaunasi .Gal  kiek daugiau darzoviu susivalgo. Bulviu
ie ju produktu nemegstu, tai ir siaip nedaug valgau.
Diskomforto visiskai nejauciu .
Per 3 men -6-7 kg, ir dabar jau kuri laika stabiliai laikosi. rezultatas
mane tenkina, tai kazkaip labiau saves "kankinti" nebereikia.

O druskos  kam  padaugint ?