Tema: Re: Ka daryti su tokiais atsiliepimais?
Autorius: lover
Data: 2010-08-31 21:47:32

As skundziausi narkotine intoksikacija, o mane gyde nuo sizofrenijos,
tai yra skirtumas, ir del narkotines intoksikacijos net neklause...
ten jokios teisybes nesurasi del to as ir aiskinuos, kai jau paguldo
i psichuskle atranda mases preizasciu, kad laikyt tave ligoniu...
dabar viena is pagrindiniu: kodel tu nedirbi ? tai galima pagalvot, kad
heigu pradesiu vartot vaistus tai susirasui darba ir pana...nu zinai
tikrai, kazkokie stebuklingi vaistai..

o kad tu negeri tableciu tai tavo reikalas, buna tokiu zmoniu...
kas cia blogo pabandyt? as tai pvz negaliu atsilaikyti pagundai
pabuti kitame pasaulyje...labai idomu..