Tema: Re: Ka daryti su tokiais atsiliepimais?
Autorius: lover
Data: 2010-08-31 21:39:43

ka jus cia su tuo protingumu, kaip mano tevas
vaiku darzelyje, mane saliamonu vadino, o sako
protingas vaikas....as nesugebu gyvenime prisitaikyt,
kas is mano protingumo, kalbekit geriau kad protingi tie
kurie yra direktoriai, arba programuotojai, kurie irodo, kad
gali daug pinigu uzdirbt, o ne tokie kaip as...as nelaikau
saves durnu, kartai pagalvoju, kad turiu iskalba, bet gyvenime reikia
dirbt, o ne kalbet, turet seima + kruva meiluziu, as nieko to neturiu...
tik sakau, mano manymu kapitalizmas tai armagedonas, masiu genocidas,
dideliu korporaciju ir imoniu samokslas islieka ne tokie aslilai kaip as
kur moka tik pasneket, o tie kurie moka labai gerai programuot,
arba dengt stogus, arba yra mokslu daktarai, visrmu vadovai....
jus manatrodo tysciojates, kad as protingas, nes bet koks daktaras
uz mane protingesnis, jeigu jam reikia zinot visa organizma, operuot....
kur man det savo prota, as esu kapitalistinio genocido auka ir tiek.