Tema: Re: Ka daryti su tokiais atsiliepimais?
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-08-31 21:40:44
Na taip, sutinku. Bet kai aš ten buvau, buvo tokių, kurie ligoninėje pirmą
kartą iš arti kompiuterį pamatė.
Lover bent jau šiek tiek gudresnis už juos. Ten būtų visai nieko, tik kad va
tuo laiku, kai aš buvau (nežinau, kaip dabar) interneto ligoniams nebuvo.
Paprasčiausiai nuobodu. Nėra taip paprasta fiziškai sveikam būti 55 dienas
ligoninėje. Kaip man skyriaus vedėjas sakė - yra terminai. Ilgiau laikyti
negali, nes ligonių kasos neapmoka, ligoninė turi už savo lėšas gydyti, o
jei trumpiau laikys kolegos sakys, kokį tu čia stebuklą padarei, kad taip
greitai žmogų pagydei. Juk serga dešimtys milijonų žmonių pasaulyje,
gydytojai puikiausiai žino ir apie eigą, ir apie simptomus.