Tema: Re: Ka daryti su tokiais atsiliepimais?
Autorius: RS
Data: 2010-08-29 22:26:25
Toliau rasei: "o 2003 iu ziema, atrode, kad esu dievas ir valdau visata,
sukineju pirmyn atgal laika", tai vadinasi, jau seniau tie pozymiai
reiskesi, o 2004 broliui tik atsirado proga (nes pats pasirasei)  nuvezti
ten kur jau senai norejo tave vezti, ir gydytojams jis apie tave
pripapasakojo, uztat anie su tavim maziau kalbejo. Nezinau ka patarti.
Pirmiausia susitaikyk su tau paciu blogiausiu dalyku: sizofrenija yra
nepagydoma liga, ir tu deja, ja sergi. Gera zinia tai, kad esi nekvailas
(patikek, net labai, tas matosi), o psichoze, haliucinacijos uzeis reciau
jei tvarkingai gersi prirasytus vaistus. Jei yra pasaliniai nemalonus
efektai (pvz. "bybys tashej") , graziai paprasyk gydytoju pareguliuoti,
pakeisti vaistus :) Ir tiesiog atsizvelgiant i savo bukle, isikurk sitam
absoliuciai beprasmiam pasaulyje kiek galima konfortabiliau, tai daugiausia
ka kiekvienas del saves gali padaryti. Dauguma zmoniu cia jauciasi labai
nelaimingi, tik jie neturi ka tuo apkaltinti, tai belieka valdzia,
virsininkas, zmona,.. o pas tave dar yra ir gydytojai :)