Tema: Re: Ka daryti su tokiais atsiliepimais?
Autorius: lover
Data: 2010-08-29 21:25:13

Tai cia chuinia dar, kad atrode, jog valdau pasauli,o 2003 iu
ziema, atrode, kad esu dievas ir valdau visata, sukineju pirmyn
atgal laika, taigi su smegenim velnias zino kas gali atsitikti, nuo
tu ekstaziuku....
gali pavyzdziui pradet skaudet galva ir niekada nenustot arba
atsitikt tokiu dalyku, kuriu netgi nenupasakosi