Tema: Re: Ka daryti su tokiais atsiliepimais?
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-08-30 11:16:02
Bet tu kažkaip užsiciklinai su tuo.
Esmė ne tame, ką tavo kortelėje kažkas įrašė, o kaip tu jautiesi. Aišku,
esant tokiai ligai pačiam nesimato, kad sergi, bet jei aplinkiniai nepastebi
simptomų, vadinasi sveikas. Tai ko čia tada sukti galvą dėl tų diagnozių? Aš
sau ramiai išgeriu dvi tabletes ryte, ir nesuku galvos kas ten kur
prirašyta. Ką aš žinau, gal apsieičiau be tablečių, bet jau vieną kartą
buvo, kad nutraukus atsinaujino simptomai, nors nestiprūs, bet visgi teko
ligoninėje pagulėti. Dabar jau 5 metai jokių simptomų nėra, jokių grupių
neturiu, du metus dirbau, nieko blogo neišlindo. Tik kad ta krizė, darbo
nebeliko.