Tema: Re: Ka daryti su tokiais atsiliepimais?
Autorius: lover
Data: 2010-08-29 20:08:13
O viskas del ko skundziausi, fel tu leidziamu vaistu nepradejo, o
buvo ir psichiatrinej ir dar po psichiatrines, bet po kazkiek metu
praejo ten buvo klaidingi isitikinimai, kad esu svarbus, kad mane
stebi rimtos katrines struktures, del manes kalba radijas ir televizija
netgi del manes vyksta karai, tai aisku nesamone, bet toks buvo
mano nepalenkiamas isitikinimas. To jau senai nera...