Tema: Re: Ka daryti su tokiais atsiliepimais?
Autorius: lover
Data: 2010-08-31 20:56:41

> Ką būtum žinojęs? Kaip paveiks "tralialiūškės"?

  Buciau zinojes kas yra psichiatrine kokia tai baisi ir neteisinga vieta,
esme tame, kad manes nuo nieko nepagyde, bet vistiek gyde...
as laisvai galejau ten negulti ir man su sveiata viskas butu kaip
visada tai yra kaip dabar.

> Turėjo paguldyti ant stalo ir kaišioti visokius zondus į visas kūno
> skyles?
> O gal gydė jiems akivaidžias priežastis, o ne tavo deklaruotas pasekmes?

    Tai turejo normaliai pasakyti, kad yra o ne guldyti vien del to, kad cia
atvaziavau,
kokio akivaizdzios priezastys, jokiu priesazciu nebuvo, pagulde, vien del
to, kad
atvaziavau, taip ir klausia chaosas galvoje? sakau tvarka galvoje...tai sako
pasirasyk,
nelabai norejau rasytis, tai sako, ko tada cia atvaziavai...ble logika....

buciau zinojes kur vaziuoju buciau net nevaziaves, nes galvojau kalbesiu su
smegenu daktaru, kuris gales istirt mane smegenis kaip pavyzdziui kepenis,
o nieko to nebuvo, jie savavaliskai be jokios tikros priezasties mane
pagulde...
tai yra nusikaltimas....o kad pagulde tai dar ir apkaltino psichikos
ligoniu....
po viso to kai pabuvau is karto pagalvojau: 1. nuo visuomenes slepiama, kas
yra psichiatrines ligonines, kad niekas nezinotu. 2. gydymo stilius toks
pats kaip
tarybiniais laikais, nors buvo sakoma, kad to dabar nera.
as nesakau, apkaltint galejo brlois, bet ir tai tik pasinaudojes proga, kad
jo paprasiau,
nes pats manes negaude, bet man paciam nuo tokio gydymo reikia slapstytis
kaip
nuo KGB persekiojimo ir tiek...
ir dar pastebejau, kad dauguma zmoniu pritaria tokiam stilui, ty tarybiniam,
o dar
geriau pagalvojus tai turbut viduramziskam....
dauguma zmoniu tamsus ir viduramziski, neatsirado ne vieno, kuris mane
gintu...