Tema: Re: Migdomieji
Autorius: RS
Data: 2010-02-13 19:11:13
Na, as ne daktaras :) , bet jei jau diegimas buvo (kazkoks skausmas?), tai
cia turetu buti kazkas kita, ne del sizofrenijos ar narkotiku, nes tie
lygtais sitaip nedaro?
Gal ten pas tave koks auglys ta diegima sukelia? Tai jis, o dar tie
narkotikai papildomai gal ir sukelia tuosa efektus kaip sizofrenijos. Tai
cia tiek is mano kristolinio rutulio matosi :)
O tau reiketu pradziai poliklinikose ar kazkur privaciai, gal persisviesti
galva pirmiausia... Ne pas psichiatrus is karto. Ir pasakyk, kad skauda, o
nepradek nuo "pasauli valdau" :)) . nes ten gali buti tik jau simptomai,
neuzkabliuok gydytoju ant tu neesminiu dalyku :) O jie gali uzsikabliuoti,
nes zmones yra dazniausiai puxuistai ir nesigilins.