Tema: Re: Migdomieji
Autorius: Piss artists zombies
Data: 2010-02-13 12:56:50
As nejau per poliklinikas ne karto. O reikejo!
Gal butu dar normaliau. O tas ir yra kad jie
be polikliniku guldo. Ne tai kad laiptelio,
aisku kad truksta laiptelio, jiem ten visiem
ne vieno varstelio truksta. Tu gali ten nors
nudvesti, visa laime kad nerimta liga, kuri savaime
praeina. Esme tame, kad uzeina, kokia nors smulkmena
arba kitaip sakant nuo amfetamininiu ecstasy
ir niekas nezino, nes niekas neakivaizdu.