Tema: Re: Migdomieji
Autorius: Piss artists zombies
Data: 2010-02-13 12:18:20
Cia yra raganu deginimo sistema. Ir ant bet ko
gali uztaikyt. Isdauzhk langa ne vietoj ir sedi.
Maza kas ten buna. Visa ta metodika yra palikimas
viduramziu tai simtas procentu ir dar tarybiniu laiku.
Vienu zodzhiu simtaprocentine prievarta, o po
to negali dar atsiplauti, kad gulejai. jie paraso, kad
tu sergi ir viskas ir liepia vaistus gert, arba kalba
daktarai nesamones visokias, kaip daktaras gali
taip pasakyt, kad jeigu tu negeri vaistu tau smegenys
puna.
Cia yra absurdas visishkas. Tu klausimu cia milijonai, bet
visu pirma galiu pasakyt, kad ypac itartinos ligos kaip
sizofrenija, nes ja priklijuoja. o visuomenej yra labai
placiai zinomi posakiai: sizanutas, siza, menas ir panasiai.
O is to meno padaro raganu deginima, persekiojima
absurda kazkoki, as net abejoju ar tokia liga is vis
egzistuoja.
Jie nesigilina kas tau buvo. jie zino savo. kad man paaiskintu
kas yra ta sizofrenija, o pabandyk issisaikint. Niekas
neinformuota. Vienu zodziu debilu ir atsilikeliu gauja
kuri tipo gydo. Pretekstas visada gali buti, koks
lango sudauzymas. Arba siaip kokia nesamone, kur niekas
nezino, kreipiesi ir jie nesigilina. Tai butu smulkmena.
savaime butu praeje. O jie savo diagnoze ikala, o del
ko tu kreipeisi jie nesugeba identifikuoti ir net nesistengia.
Tau paraso sizofrenija visiskai ne i tema, o kas ta
sizofrenija tai nera baisi liga is viso. Ir jie kitu nezino ligu.
Ir del sitos ligos kuri yra isgalvota, po to liepia vaistus
gert. Nesigilina jie, kas tau buvo, gali uzmirst kaip ir gali
uzmirst kad kada nors tave sveiku pripazins.
O su galva gali daug kas atsitikt, gali nuo alkoholio,
gali nuo narkotiku, kaip ecstasy amfas. Tai vat
atsiduri del narkotiku o tau paraso sizofrenija, tai
kur cia logika. Cia didele neteisybe, mane nervas ima.
Kaip gali taip daktarai dirbti.