Tema: Re: Migdomieji
Autorius: Piss artists zombies
Data: 2010-02-11 14:22:43
VIenu zodziu labai truksta tokio
socialinio rysio, kaip pvz baliu arba
eiti i diskona, nors diskone su boba tik viena
karta gyvenime buvau ir tai svetima kazkokia,
kokiu kelioniu kaip anksciau
budavo pad amfam su draugais...dabar sedi
kaip vienutej...ir galvoji kalejime geriau butu
ar blogiau...bent jau zmoniu yra...
kita vertus amzius jau krizinis 30 metu, kas
man liko senatve kanteti jau jei dabar nera
tusu, tai veliau juolab nebus...senutes taip
gyvena prie teliko guli...
Bobos visos pasikelusios per neta...is tikruju
kazkokia naturali atranka...
valgyt tai aisku turiu..nes jeigu nebutu valgyt
tai tada nezinau...vogti...neisivaizduoju...
del to irgi baisu...